ADEGI - Asociación de Empresas de Gipuzkoa - Más empresa Mas empleo

ADEGI
  • Contacto
  • ES
  • EU
  • EN
  • Login


Eduki-bilatzailea

RSS
×

ADEGI Login


Pasahitza ahaztu duzu? Izena eman

× ¡Atención! Hemos unificado el registro de Usuarios/Email
Identificación de "Usuario/Email" Hemos detectado que existen varias personas que comparten este mismo usuario/email para acceder a la web. A partir de ahora cada persona se debe identificar de forma exclusiva y diferenciada, para que podamos ofrecerte un servicio individualizado sin lugar a confusiones.
Para ello te pedimos que nos digas qué persona eres y cuál va a ser tu nuevo nombre de usuario para poder entrar (puede ser un nombre, una palabra,...). La clave seguirá siendo la misma mientras tú no la modifiques. Después clicka en "Enviar email de acceso a la cuenta de correo asociada" y te enviaremos un email a la dirección de correo electrónico que tenemos confirmándote tus datos de acceso a partir de ahora.
Si tienes cualquier duda escríbenos a webmaster@adegi.es.

La clave seguirá siendo la misma mientras tú no la modifiques.

  • Ezagutu gaitzazu
  • Zerbitzuak
  • Elkarte Integratuak
  • AdegiLan
  • Elkartu
  • Prentsa-aretoa 2.0
  • EKONOMIA ADIERAZLEA
    • Begi-kolpe batez
    • EGOERA EKONOMIKOARI BURUZKO TXOSTENAK
    • Enplegu Behatokia
    • Turismoa
    • Eraikuntza sektorea

  • Hasiera
  • Jardunaldiak eta tailerrak

Jardunaldia

Produktuaren pasaporte digitala: nola egin aurre aldaketari

Data: 03/10/2024 | Ordutegiak: 09:30 h. - 11:00 h. | Iraupena: 1.5 h.| Egunak: jueves, 3 de octubre | Antolatzailea: ADEGI | Lekua: Sede de ADEGI. Paseo Mikeletegi 52

Urriak 3, osteguna, 09:30etik 11:00etara, ADEGIn

Produktuaren Pasaporte Digitala (Digital Product Passport-DPP) da Europar Batasunean produktu jakin batzuk merkaturatzeko ezarri duten eskakizun berri bat. Horren helburua da haien bizitza-ziklo osoan eta haien balio-kate osoan, trazabilitatea hobetzea, produktuen etiketetan eta eskuliburuetan emandako informazioa osatuz. Laster, ingurumen-inpaktu handiena sortzen duten produktuek (altzairua, ehungintzakoak, eraikuntzakoak, ibilgailuak eta bateria elektrikoak eta pneumatikoak, ontziak edo produktu kimikoak) pasaporte hori beharko dute Europar Batasunean merkaturatu ahal izateko. Horrek enpresentzako erronka berria ekarriko du egokitzapenari eta kudeaketari dagokienez. 2024-2025 tartean, elektronikaren eta ehungintzaren sektoreetan DPPa pixkanaka hedatuko dela espero da. Jarraian, beste sektore batzuetara hedatuko da eta 2026tik aurrera funtzionatzen hasiko dela aurrez ikusi da.

Produktuaren Pasaporte Digitala (DPP) produktu baten ezaugarriei eta haren bizitza-zikloari buruzko informazio zabala eskaintzen duen erregistroa da. Besteak beste, honako hauek bultzatzen lagunduko duela espero da: gardentasuna, ekonomia zirkularra, jasangarritasuna, zibersegurtasuna eta erantzukizun sozial korporatiboa.

Partekatutako datuen espazioak (DS) ingurune sozioteknikoak dira. Horietan, datuak modu partkeatuan aprobetxa daitezke haien gaineko subiranotasuna mantenduta; hau da, datuen sortzaileak erabaki behar du une eta baldintza guztien arabera nola erabili behar diren. Datu-espazioen etorkizun handieneko erabilera-kasuak parte-hartzaileen helburu komunekin lotuta daude; izan ere, erakargarriagoa da datuak partekatzea interes komuna dutenean (araudia edo lehiakortasuna direla eta).

Horregatik, DSak eta DPPak bat datoz informazioa eskaintzeko eta erabiltzeko ekosistema digital segurua eta arautua edukitzeko premian. Kasu horretan, balio-kateetako eragileek informazioa partekatu eta kate horietan duten eginkizunaren arabera eskuratuko dute, araudia betetzen dela ikuskatzen duten erakundeetatik hasi eta markak balio jakin batzuen arabera aztertu nahi dituzten azken bezeroetaraino, haien ekarpenen jarraipena egiten duten fabrikatzaileetatik eta hornitzaileetatik igaroz.

Jardunaldi honetan, TECNALIAko adituek DPPak zure enpresan zer eragin izango duen eta ezartzeko zer pauso eman behar duzun azalduko dizute. Teknologia digitalak pasaportea modu eraginkorrean kudeatzen nola lagun diezazukeen ikusiko duzu eta, gainera, eguneroko zure lanetan prozesua nola barnera dezakezun jakingo duzu.

Hala, Produktuen Pasaporte Digitala ezagutzeko proben adibideak eta bidean ikasitako lezioak ezagutuko dituzu. Funtsezko beste gai batzuk ere jorratuko dira: jasangarritasuna eta erantzukizun sozial korporatiboa, eta DPPa zure erreputazioa hobetzeko eta Europako arauak betetzeko tresna nola bihur daitekeen.

Programa

  • Aurkezpena.
    Oscar Lage - Zibersegurtasuneko eta Blockchaineko arduraduna, TECNALIA
  • Zer da Produktuen Pasaporte Digitala eta zein dira herritar eta enprsentzako onurak?.
    Jose Luis Gálvez - TECNALIA
  • Digitalizazio berritzailea Produktuen Pasaporte Digitalerako.
    Iván Gutiérrez - Blockchain for business and data spaces solutions architect, TECNALIA
  • Partekatutako datuen espazioa: produktuaren pasaporte digitlaa ezartzeko erantzun teknikoa.
    Javier Herrera - Negozioaren garapena - eServices, TECNALIA
  •  “Produktuaren Pasaporte Digitala produktuen jasangarritasuna eta zirkularitatea neurtzeko”.
    Jorge Arnal - Senior researcher and project manager, TECNALIA
  • DPP industria jasangarriko ekoberrikuntzaren tresna gisa. Kasu praktikoen azterketa.
    Paula Morella Avinzano, Gabriel Aznar - Smart Industry || Industry of Things, TECNALIA

       

 

Bazkide izan gabe prezioa: 90,00 Euro + 21% B.E.Z. = 108,90 Euro

Ekitaldian aurrez izena ematea

Nire enpresa elkartua dago bainan ez dut sarbide-loginik.


Nire enpresa ez dago elkartua.

Kategoriak: Jardunaldiak mintegiak programak eta foroak, ekitaldiak

Etiketak: Pasaporte digitala

Lotutako beste eduki batzuk:

  • Azterlanak
    • Begi-kolpe batez
    • Egoera ekonomikoa
    • Azterlan ekonomikoak
    • Gizarte eta lanerako azterlanak
  • Lehiakortasuna
    • inGUru+
    • Enpresarentzako Laguntzak
    • Ekintzailetza
    • Berrikuntza
    • Nazioartekotzea
    • Ingurumena
    • Beste zerbitzu batzuk
  • Talentu
    • etorlan
    • Unibertsitate-Enpresa Gela
    • Industrial Eguna
    • ESKATUTAKO LANBIDEAK
    • Enplegu behatokia
    • AdegiLAN-Enplegu Ataria
    • LAN - ESPERIENTZIAK ETA BEKAK
    • Enplegu laguntza eta Talentu erakarpena
  • Prestakuntza
    • Jardunaldiak eta tailerrak
    • TOP - Enpresa Topaketak
    • Heziketa Profesionala
    • Bekak
  • Laboral
    • Pertsonen kudeaketa
    • Laneko Arriskuen Prebentzioa
    • Lege eta Lan Aholkularitza
    • Negoziazio kolektiboa
    • Zerga eta merkataritza arloa
  • Enpresa Kultura Berria
    • Gida
    • Jarduladiak eta Topaketak
  • Erabilerraztasuna
  • Harremanetarako
  • Estekak
  • Web gunearen mapa
  • Lege oharra
  • Pribatutasun portala
  • Politica de cookies

© ADEGI 2025 Paseo Mikeletegi 52, Parque Tecnológico de Miramón. · 20009 Donostia-San Sebastián · Telefonoa: +34 943 30 90 30 · Email: adegi@adegi.es