ADEGI - Asociación de Empresas de Gipuzkoa - Más empresa Mas empleo

ADEGI
  • Contacto
  • ES
  • EU
  • EN
  • Login


Eduki-bilatzailea

RSS
×

ADEGI Login


Pasahitza ahaztu duzu? Izena eman

× ¡Atención! Hemos unificado el registro de Usuarios/Email
Identificación de "Usuario/Email" Hemos detectado que existen varias personas que comparten este mismo usuario/email para acceder a la web. A partir de ahora cada persona se debe identificar de forma exclusiva y diferenciada, para que podamos ofrecerte un servicio individualizado sin lugar a confusiones.
Para ello te pedimos que nos digas qué persona eres y cuál va a ser tu nuevo nombre de usuario para poder entrar (puede ser un nombre, una palabra,...). La clave seguirá siendo la misma mientras tú no la modifiques. Después clicka en "Enviar email de acceso a la cuenta de correo asociada" y te enviaremos un email a la dirección de correo electrónico que tenemos confirmándote tus datos de acceso a partir de ahora.
Si tienes cualquier duda escríbenos a webmaster@adegi.es.

La clave seguirá siendo la misma mientras tú no la modifiques.

  • Ezagutu gaitzazu
  • Zerbitzuak
  • Elkarte Integratuak
  • AdegiLan
  • Elkartu
  • Prentsa-aretoa 2.0
  • EKONOMIA ADIERAZLEA
    • Begi-kolpe batez
    • EGOERA EKONOMIKOARI BURUZKO TXOSTENAK
    • Enplegu Behatokia
    • Turismoa
    • Eraikuntza sektorea

  • Hasiera
  • Jardunaldiak eta tailerrak

Tailerrak

1. Tailerra: Nola txertatu estrategia digitala industria-enpresen merkataritza-plan tradizionalean

Data: 20/03/2018 | Ordutegiak: 09:00 h. - 17:30 h. | Iraupena: 7 h.| Egunak: 20/03/2018 | Antolatzailea: ADEGI | Lekua: Sede ADEGI. Pº Mikeletegi 52, Donostia-San Sebastián, Gipuzkoa

Sales Industry 4.0 bi tailerren zikloa.

• Iraupena: 7 ordu (9:00etatik 13:30era eta 15:00etik 17:30era) tailer bakoitza.
• Prezioa: tailer bakoitza 120 euro (bazkideak); 240 euro (bazkide ez direnak). Denon arteko bazkaria barne.
• Data: Martxoaren 20a.
• Plaza mugatuak (enpresen hautapena)
• Hizlaria: Guillermo Vilarroig, Overaliako bazkide eta sortzailekidea.
• Norentzat: Industria-enpresetako zuzendari nagusiak, komertzialak eta marketin-arloan erantzukizun komertziala duten langileak, merkataritza-prozesuak nola digitalizatzen diren jakin nahi badute.

HELBURUA

Oraindik ere, Gipuzkoako industria-enpresa askotan, zulo beltz handi bat dago salmenta-sail tradizionalen eta estrategia digitalaren artean. Izan ere, estrategia digitalean oinarrituta, enpresek beren nazioarteko merkataritza-eraginkortasuna hobetzeko aukera dute. Zalantzarik gabe, hori da Gipuzkoako industria-enpresek konpondu beharreko arazo nagusia, salmentak eta estrategia digitala lerrokatuta ez baitaude.

Industria-merkatu digital aurreratuetan, hala nola Estatu Batuetan, Alemanian eta Erresuma Batuan, fabrikatzaile guztiak, baina bereziki banaketa-kanalak, merkataritza-prozesuak digitalizatzen ari dira. Horren ondorioz, haien eraginkortasuna eta lehiakortasuna hobera egiten ari dira. Gainera, beren marka-irudiaren eragina handitzea lortzen dute. Eta gu ezin gara atzean geratu.

Tailer praktiko honen helburua estrategia digitalak eskaintzen dizkigun aukerak azaltzea da: nazioarteko bezeroak erakartzeko eta aztertzeko aukerak eta potentziala handitzea, marka-irudia modu zehatzean eta neurgarriak sortzea, eta gure tokiko eta nazioarteko lehiakideengatik nabarmentzea.

Orobat, azaldu nahi dugu nola kudea daitekeen hobeto salmenta-zikloa (bezeroa lortzen denetik eskaera ixten den arte), informazio gehigarri gisa kanal digitalak erabiliz. Merkataritza-informazioa on eta off line txertatzea, salmenta-zikloa hobeto kudeatzeko. Eta, azkenik, horrelako proiektu bat nola zehaztu eta planifikatu azaltzea.

EGITARAUA

  • Palanka digitala erakarpeneko eta brandingeko merkataritza-estrategian.
  • Bezeroaren profilaren definizioa, erakarpena hobetzeko (eraginkortasun handiagoa kostu txikiagoan).
  • Datu-baseak (CRM) behar bezala egituratu eta segmentatzearen garrantzia.
  • Nola eragin modu pertsonalizatuan bezero-motaren arabera (bezeroa, prospektua, anonimoa).
  • Inbound Marketina eta Marketin automation zer diren azaltzea, salmentan aplikatuta.
  • Ekintza tradizionalak ekintza digitalekin uztartzea (azoken kudeaketa eta ekitaldiak).
  • Nola ekin aldaketari. Merkataritza-prozesua digitalizatzeko proiektu baten definizioa eta plangintza.
  • Tailerra: adibide praktikoak eta parte-hartzaileen kasuak.

2. Tallerra: Nola lortu merkataritza-aukera gehiago Linkedin Sales Navigator erabiliz. Informazioa

Bazkide prezioa: 240,00 Euro + 21% B.E.Z. = 290,40 Euro

Bazkide izan gabe prezioa: 120,00 Euro + 21% B.E.Z. = 145,20 Euro

Ekitaldian aurrez izena ematea

Nire enpresa elkartua dago bainan ez dut sarbide-loginik.


Nire enpresa ez dago elkartua.

Kategoriak: ekitaldiak, Jardunaldiak mintegiak programak eta foroak

Etiketak: sales industry, estrategi digitala

Lotutako beste eduki batzuk:

  • Azterlanak
    • Begi-kolpe batez
    • Egoera ekonomikoa
    • Azterlan ekonomikoak
    • Gizarte eta lanerako azterlanak
  • Lehiakortasuna
    • inGUru+
    • Enpresarentzako Laguntzak
    • Ekintzailetza
    • Berrikuntza
    • Nazioartekotzea
    • Ingurumena
    • Beste zerbitzu batzuk
  • Talentu
    • etorlan
    • Unibertsitate-Enpresa Gela
    • Industrial Eguna
    • ESKATUTAKO LANBIDEAK
    • Enplegu behatokia
    • AdegiLAN-Enplegu Ataria
    • LAN - ESPERIENTZIAK ETA BEKAK
    • Enplegu laguntza eta Talentu erakarpena
  • Prestakuntza
    • Jardunaldiak eta tailerrak
    • TOP - Enpresa Topaketak
    • Heziketa Profesionala
    • Bekak
  • Laboral
    • Pertsonen kudeaketa
    • Laneko Arriskuen Prebentzioa
    • Lege eta Lan Aholkularitza
    • Negoziazio kolektiboa
    • Zerga eta merkataritza arloa
  • Enpresa Kultura Berria
    • Gida
    • Jarduladiak eta Topaketak
  • Erabilerraztasuna
  • Harremanetarako
  • Estekak
  • Web gunearen mapa
  • Lege oharra
  • Pribatutasun portala
  • Politica de cookies

© ADEGI 2025 Paseo Mikeletegi 52, Parque Tecnológico de Miramón. · 20009 Donostia-San Sebastián · Telefonoa: +34 943 30 90 30 · Email: adegi@adegi.es